Ton și quinoa, combinația de toată admirația

Bună, dragile mele!

De ce este tonul una dintre speciile de peste aflate in topul preferintelor noastre? O data pentru ca are carnea gustoasa. Apoi pentru ca nu contine oase mici, ceea ce reprezinta un important criteriu pentru consumatori. Dar despre ton se poate vorbi de bine si din punct de vedere nutritional. In caz ca nu stiati, tonul contine o impresionanta cantitate de seleniu, care este un redutabil antioxidant. Apoi, mai este bogat si in complexul de vitamine B, in vitamina D, proteine,fosfor, potasiu si magneziu. Si este, desigur, sursa apreciatelor grasimi sanatoase Omega-3 și Omega-6. Sub un singur aspect este tonul deficitar, dar tocmai acesta il face preferatul celor carevor sa scada in greutate: are putine calorii. Asa ca acesta il considera foarte potrivit alaturi de orezbrun ori spanac si ideal in diferite salate. In privinta salatelor, combinatiile sunt atat de multe pecat este imaginatia de bogata si gusturile de rafinate. Sau pe cat este de mare atentia la ingredientele demne de a sta langa ton pentru beneficiile pe care le au. La acest lucru s-au gândit si cei de la Podravka atunci cand au pus tonul si quinoa rosie in acelasi preparat.

Daca n-ati gustat inca EVA salata de Ton cu Quinoa rosie, ar trebui sa o faceti cat mai curand. Si nu numai de dragultonului si pentru valoarea lui nutritiva Quinoa nu este deloc mai prejos, doar ca nu este inca atatde populara si de cunoscuta pe cat merita. Arata ca o cereala fara sa fie o cereala, ceea ce inseamna ca nu ingreuneaza digestia. Si ca o pot consuma fara griji cei care sufera de intoleranta la gluten. Apoi este foarte bogata in lisina, un aminoacid vital cresterii si repararii tesuturilor. Este de asemenea bogata in calciu, fosfor, potasiu, mangan, cupru, $er si zinc, mai bogata decat este graul,porumbul ori secara. Si stati asa, ca nu-i asta totul! Quinoa contine proteine complete si catevaelemente care o fac de-a dreptul surprinzatoare: magneziu (ajuta la relaxarea muschilor si avaselor de sange) si fibre (contribuie la detoxifierea organismului fara a afecta tractul digestiv). Ce minuni pot ascunde aceste mici bobite… Inclusiv faptul ca actioneaza ca un prebiotic care hrănește microflora intestinala.Incredibila quinoa este o sursa de energie pentru organism, acest lucru datorandu-se conținutului de riboflavina care ajuta si circulatia sangelui in organism, dar totodata si metabolismul.

Quinoa

Cercetarile au demonstrat fara tagada ca quinoa contribuie la absorbtia colesterolului, având proprietati anticanceroase si antiinflamatorii. Tot datorita ei, functionarea intregului sistemcardiovascular este imbunatatita, ceea ce inseamna ca riscul aparitiei unor afecțiuni cardiovasculare este considerabil redus.Asadar, daca punem laolalta beneficiile tonului cu cele pe care le are quinoa rosie, despre combinatia dintre cele doua ingrediente se poate spune ca depaseste cu mult asteptarile pe care le avem de la o salata. Si ca EVA salata de Ton cu Quinoa rosie este nu doar un preparat gustos,hranitor si usor de digerat, o masa rapida si practica din ingrediente naturale de cea mai bunacalitate, ci mai degraba o veritabila portie de sanatate. Gata de savurat oricand si oriunde, de oricine.

Va pup și va doresc mese gustoase și sanatoase!😍😍

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Creează-ți site-ul web la WordPress.com
Începe
%d blogeri au apreciat:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close