Graveaza-mi inima pe ceva…Creativitate fara limite cu Bodor

Buna ! Ce mai faceti, ce zile ati avut ? Azi vreau sa vorbim despre dorinte. Dorinte usor de descoperit sau surprizatoare. Fiind beautyblogger, v-ati astepta ca majoritatea dorintelor mele sa aiba legatura cu zona frumusetii si sa includa o lista interminabila de creme, farduri si rujuri, nu-i asa ? N-as putea spune ca va inselati prea mult, insa asta nu e tot. Lista mea e mai variata. Inca n-am finalizat lista de dorinte pentru Mos Craciun, dar pot sa va spun cateva din lucrurile pe care mi le doresc.  Spre exemplu, mi-as dori o camera mai moderna ca sa va pot arata cele mai dragute fotografii, un telefon cu functii mai performante, o masina de spalat care sa-mi salveze mainile de la calvarul vaselor murdare din chiuveta si… un gravator laser, care sa ma ajute sa imi materializez creativitatea. V-am bagat putin in ceata,nu ? Stiu, acesta cred ca e ultimul lucru care ii poate trece prin cap unei femei pasionate de frumusete. Hai mai bine sa va explic de ce imi doresc un gravator laser si cu ce m-ar ajuta sa am unul, asa sper sa va convingeti ca nu-s chiar sarita de pe fix.

In primul rand, gravatorul laser la care ma gandesc nu-i chiar unul oarecare. E unul super inteligent si performant, capabil sa faca minunatii. E un gravator laser de la Bodor, iar gratie Colop România ne putem bucura de o intreaga gama de gravatoare laser Bodor, capabile sa satisfaca cele mai exigente cerinte in aceasta arie.

Dintre toate aparatele disponibile pe site, mie mi-a captat atentia cel mai mult modelul BML-FC, un aparat simpatic foc, care, pe cat e de compact, pe atat e de capabil sa raspunda oricarei provocari. Sa presupunem ca Zana Toamnei mi-a adus acest dar. Sunteti curioase ce as vrea sa fac cu el ? Pai, atat de multe.. Vreau sa gravez cu viteza luminii ? Apelez la amicul BML-FC si capul de gravat SCANLAB va scrie până la 800 de caractere pe secundă. Vreau sa gravez un mesaj simpatic pe un tricou de nylon ? Solutia e tot micutul si descurcaretul BML-FC. Vreau sa gravez ceva pe un material PVC ? Tot gravatorul rezolva problema cat as clipi.

gravator laser

Si acum ajungem la lucruri mai delicate. Dragostea, sentimentul acela magic care ne facem sa simtim fluturi in stomacel si sa desenam inimioare peste tot. Si sa scriem zilnic mesaje romantice Dar inimioarele nu le putem doar desena, ci si gravaGravatorul fiber laser FL-M se ocupa si de gravura pe metal. Aur, argint, oțel inoxidabil, alamă, aluminiu, oțel, fier, nimic nu-i sta in cale. Deci e un ajutor pretios daca vrei sa iti dai pe spate iubita si sa ii oferi un inel de logodna sau sa-i declari ca ti-e aleasa pe viata daruindu-i un inel cu numele gravat pe el si o inimioara plina de dragoste alaturi. Recunosc ca sageata lui Cupidon nu ma prea loveste, dar mesaje simpatice de gravat pe pandantive si inele am o gramada.

Singurul material pe care acest gravator pus pe fapte mari refuza sa lucreze este sticla, dar avand in vedere nenumaratele materiale alternative, nici nu mai conteaza asta.

Sa va dau si cateva detalii tehnice despre alesul meu. Gravatorul laser BML-FC este un marcator de tip fiber laser pentru metale, are conexiune USB, are un design compact si isi poate gasi cu usurinta locul pe birou sau masa de lucru, suprafata de lucru fiind  de 10 x 10 cm (opțional 20 x 20 cm), are un geam de protectie, pereții laterali se pot deschide, iar ușa frontală se poate elimina pentru a face loc unor obiecte foarte mari ce urmează a fi gravate. Accepta formate grafice variate– AI, JPG, BMP, PNG, ICO, GIF, etc. Softul are funcții proprii pentru desen vectorial și prelucrări imagini de tip bitmap. Daca va asteptati sa cantareasca o tona, va inselati, are doar 50 de kg, deci e fit (genul atletic, dar plin de muschi : ) )

 

FC-mic                                                               FC-deschis

Bineinteles, gravatorul e capabil de performante la nivel comercial, deci avand in vedere ca traim intr-o dominata de dorinta de personalizare, de la modelul manichiurii pana la mesajul de pe ceasca de cafea sau agenda office, achizitia unui astfel de gravator poate reprezenta chiar bazele unei productii publicitare, care sunt convinsa ca s-ar bucura de un real succes.

Exista pe aici persoane cu initiative de business ? V-ar surade ideea unei astfel de afaceri ? Sau daca ati putea folosi un astfel de aparat in scop personal, ce ati dori sa gravati ? Astept cu drag mesajele voastre !

Pupici si zile frumoase ! :* :* :*

P.S. Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018.

1 gând despre „Graveaza-mi inima pe ceva…Creativitate fara limite cu Bodor

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close